Bidrag gerne med indslag og billeder til hjemmesiden/facebook... :)

Sendes til webmaster på www.mogkpv@gmail.com

 

Indslaget skal gerne indeholde så mange af nedenstående oplysninger, som muligt.

Teksten skal være færdigskrevet og gerne være delt op i afsnit.

 

  • Arrangement
  • Dato
  • Hvad skete der
  • Evt. små udtalelser (fx fra børn på sommerlejre)
  • Den bedste oplevelse
  • Målgruppe
  • Hvor mange
  • Forfatter
  • Ca. en A5 side (anslag)



Foto-regler

Et indslag gøres ofte bedre og mere interessant, hvis der er tilknyttet et eller flere billeder.

 

Forventninger:

  • Hvert billede skal være på mindst 1 MB
  • God skarphed
  • Send billede(r) hurtigst muligt efter arrangementet. - Kan gøres via www.wetransfer.com
  • Ved mange billeder, eksempelvis fra en lejr, skal fremsendte billeder være sorteret, så der ikke er fejlskud iblandt eller flere af samme motiv. Huskeregel: Op til 50 billeder pr. dag arrangementet varer (5 dage = op til 250 billeder)
  • Levér kun lødige billeder
  • Gerne navn på fotograf(er)


Ved indmeldelse/tilmelding i/til KFUM og KFUK forening/arrangement, accepterer man, at man kan optræde på billeder, der tages i forbindelse med aktiviteter i KFUM og KFUK, og som eventuelt anvendes i KFUM og KFUK’s trykte eller elektroniske medier. Der vil altid være tale om lødige billeder.